Centrála
Bratislava, Bratislavský kraj
Customer Journey Expert pre AI chatbotov
Si pripravený formovať budúcnosť zákazníckej skúsenosti pomocou AI? Veríš, že skvelý zážitok stojí na dokonalom pochopení potrieb zákazníka a bezchybnom riešení? Hľadáme inovátora, ktorý s vášňou prepojí svet CX, biznisu a umelej inteligencie. Staň sa kľúčovou súčasťou nášho Botcraft squadu!
V našom multidisciplinárnom tíme budeš hybnou silou dizajnu a optimalizácie zákazníckych ciest vo svete chatbotov a AI asistentov. Tvojou kľúčovou misiou bude pretaviť víziu ideálnej zákazníckej cesty („to-be“ journey) do konkrétnych a realizovateľných biznisových požiadaviek, ktoré sa premenia do reality.
U nás budeš:
- Navrhovať a neustále vylepšovať end-to-end zákaznícke cesty, kde kľúčovú rolu hrajú chatboty a AI asistenti.
- V úzkej spolupráci s produktovými squadmi budeš dbať na ich dokonalé zapadnutie do našej omnichannel CX stratégie.
- Budeš aktívne načúvať hlasu zákazníka, analyzovať dáta a sledovať trendy, aby si prinášal inovatívne nápady na vylepšenie našich AI asistentov.
- Navrhnuté „to-be“ zákaznícke cesty pretavíš do jasne definovaných biznisových požiadaviek (business requirements) pre vývoj nových a optimalizáciu existujúcich AI use casov.
- Staneš sa dôležitým spojivom medzi squadom a ďalšími oddeleniami (právne, back office, kontaktné centrum), aby zavádzanie nových usecasov pre AI asistentov prebehlo hladko a efektívne.
- Budeš proaktívne hľadať príležitosti, ako pomocou AI zjednodušiť zákaznícke cesty, a to vždy s ohľadom na merateľné výsledky a návratnosť.
Čo od Teba čakáme:
- Vášnivý záujem o umelú inteligenciu (AI), chatboty a moderné technológie v oblasti zákazníckej skúsenosti.
- Skúsenosť so spisovaním business requirements, ideálne v agilnom prostredí.
- Analytické myslenie a schopnosť pracovať s kvalitatívnymi aj kvantitatívnymi dátami a premeniť ich na konkrétne zadania.
- Schopnosť vidieť veci v širších súvislostiach a strategicky premýšľať o tom, ako technológie môžu zlepšiť zákaznícku cestu.
- Výborné komunikačné a koordinačné schopnosti pre efektívnu spoluprácu naprieč firmou.
- Proaktívny prístup – hľadáš problémy a prichádzaš s návrhmi riešení.
- Skúsenosť s mapovaním zákazníckych ciest a s analýzou procesov (napr. GAP analýza) je veľkou výhodou.
- Skúsenosť s prácou na projektoch zameraných na chatbotov alebo virtuálnych asistentov je obrovskou výhodou.
Čo ti ponúkame:
- základná mesačná mzda najmenej: 2100€/brutto
- okrem základnej mzdy môžete získať aj bonusy vo výške 10% 1-krát ročne
- tvoja mzda však nemôže byť jednostranným rozhodnutím a preto sa s Vami radi porozprávame osobne
U nás navyše:
- je lepšie raz vidieť ako 100-krát čítať. Našu atmosféru Ti predstavia tie najpovolanejšie: https://www.youtube.com/watch?v=zH5bdpw7bd4
- formality idú bokom. Komunikácia bez okolkov a otvorenosť je samozrejmosťou. Nepoužívame tituly, všetci si tu tykáme a to, že o sebe hovoríme, že sme priateľskí, nie je iba fráza – presvedčíš sa sám/sama, keď sa staneš súčasťou našej kultúry
- podporujeme tvoje záľuby - či už flexibilným pracovným časom, zázemím v office alebo prostredníctvom rôznych komunitných aktivít a projektov – u nás si na svoje prídu cyklisti, bežci, chodci, jogíni, kolobežkári, rodičia s deťmi, dobrovoľníci vo všetkých oblastiach, ale i záhradkári, amatérski cukrári či pekári, influenceri a blogeri a vlastne všetci ľudia s dobrým nápadom
- dávame si záležať na duševnom zdraví - robíme aktivity, ktoré ti pomôžu cítiť sa dobre nielen v práci, ale aj mimo nej
- O2 Prázdniny – vieme, že niekedy sa pracuje nad 100% a preto ponúkame aj voľno navyše
- PN bez stresu - ak ochorieš, doplatíme ti PNku
- stravné - dostaneš aj za dni, keď nie si v práci
- pracovať budeš v nových, dizajnových priestoroch v centre mesta - na brehu Dunaja