Centrála
Bratislava, Bratislavský kraj
Product Owner pre Hardware & Store Experience
Vhodné pre:
Čiastočná práca z domu
Aká bude vaša rola v tíme?
Máte skúsenosti s fungovaním v agilnom tíme? Je vám blízka end-to-end zodpovednosť a vlastníctvo? Rozumiete zákazníckym potrebám a nákupnej ceste hardvéru, príslušenstva, ako aj služieb? Sledujete trendy v oblasti retail-u a chcete hľadať spôsoby, čím zákazníka na predajni aj mimo nej zaujať? Do O2 hľadáme nadšeného a skúseného PO-čkára/čkárku, ktorý/á sa pripojí k nášmu hardvérového tímu. Táto pozícia je kľúčová pre zabezpečenie úspešného vývoja, dodávky a správy našich hardvérových riešení počas celého ich životného cyklu.
Čo budete mať na starosti ako HW & Store Experience Product Owner:
- Definovanie a správa produktovej vízie a stratégie pre hardvérové produkty
- Stanovovanie jasných a pre zákazníkov relevantných cieľov pre oblasť hardvéru
- Riadenie cross-funkčného tímu zameraného na vytvorenie hodnotných produktov
- Zabezpečenie, aby všetky aktivity tímu boli zamerané na potreby zákazníkov a zákaznícku skúsenosť
- Aktívna účasť na plánovaní a riadení životného cyklu hardvérových riešení v súlade s obchodnými cieľmi spoločnosti
- Riadenie a monitorovanie hardvérovej skúsenosti na predajných miestach
- Implementácia agilných metód riadenia do procesov vývoja hardvérových riešení
- Spolupráca s ostatnými členmi tímu a vedením spoločnosti na neustálom zlepšovaní našich procesov
- Zlepšovanie zákazníckej skúsenosti v obchodoch (kamenných alebo online).
- Definovanie cieľov, ktoré zvýšia spokojnosť zákazníkov, ako sú zlepšenia v usporiadaní obchodu, spôsob predaja, dizajn a užívateľská skúsenosť (UX).
- Zbieranie a analýza spätnej väzby od zákazníkov ohľadom nákupného procesu a produktov.
Čo od vás čakáme
- Skúsenosti s hardvérovými produktmi a technologickými inováciami.
- Analytické myslenie a znalosť trhu.
- Skúsenosti v oblasti obchodu, HW developmentu alebo príbuzných oblastí
- Schopnosť efektívne riadiť a komunikovať s cross-funkčnými tímami
- Skúsenosti v oblasti merchandisingu
- Skúsenosti s agilným riadením výhodou
- Skúsenosť s riadenim tímu min. 5 rokov
- Vysoká úroveň zodpovednosti a odhodlania k dosahovaniu výsledkov
Čo vám ponúkame?
- Základná mesačná mzda najmenej: 3000€/btto
- Okrem základnej mzdy môžete získať aj bonusy vo výške 20% 1-krát ročne.
- Vaša mzda však nemôže byť jednostranným rozhodnutím a preto sa s vami radi porozprávame osobne.
U nás navyše:
- Je lepšie raz vidieť ako 100-krát čítať. Našu atmosféru vám predstavia tie najpovolanejšie: https://www.youtube.com/watch?v=zH5bdpw7bd4
- Formality idú bokom. Komunikácia bez okolkov a otvorenosť je samozrejmosťou. Nepoužívame tituly, všetci si tu tykáme a to, že o sebe hovoríme, že sme priateľskí, nie je iba fráza – presvedčíte sa sami, keď sa stanete súčasťou našej kultúry, na ktorú sme právom hrdí.
- Podporujeme záľuby našich kolegov, či už flexibilným pracovným časom, zázemím v office alebo prostredníctvom rôznych aktivít a projektov – u nás si na svoje prídu cyklisti, bežci, chodci, jogíni, kolobežkári, rodičia s deťmi, dobrovoľníci vo všetkých oblastiach, ale i záhradkári, amatérski cukrári či pekári, influenceri a blogeri a vlastne všetci ľudia s dobrým nápadom.
- Chceme, aby sa naši ľudia cítili dobre nielen v práci, ale aj v súkromí, preto robíme množstvo aktivít zameraných na podporu duševného zdravia.
- O2 Prázdniny – vieme, že niekedy sa pracuje nad 100% a preto ponúkame aj voľno navyše.
- Keď je človek chorý, má ostať doma. Pomôže tým sebe aj kolegom a my mu PN-ku doplatíme.
- Príspevok na stravné máme aj za dni neprítomnosti v práci.